Eurolife FFH: τι έχει αξία για σένα

Όλα τα χρόνια παρουσίας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Eurolife FFH στέκεται αξιόπιστα δίπλα στους ανθρώπους, ως ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς οργανισμούς της χώρας, με ηγετική και κορυφαία θέση στην αγορά. Αποτελεί μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited και αντικείμενό της είναι να σχεδιάζει, να διαθέτει και να προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, διατηρώντας ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.
Η εταιρεία επενδύει συστηματικά σε έργα που αφορούν την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της και το σχεδιασμό νέων καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών. Κύριος στόχος της είναι να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται - πελατών και συνεργατών. Διαθέτει ισχυρή κερδοφορία και υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις και είναι ανά πάσα στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις της απέναντι στους ασφαλισμένους της.
Σε έναν κόσμο που αλλάζει, η εταιρεία μεταμορφώνεται κι αυτή συνεχώς, για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες, τις επιδιώξεις και τις προσδοκίες των πελατών αλλά και των συνεργατών της.
Αξία έχει η συνέπεια στην ανάπτυξη
Όπως προκύπτει από τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση σε κερδοφορία στον ασφαλιστικό κλάδο. Σε επίπεδο ομίλου, το 2019 σημείωσε 34,2 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη προ φόρων, ποσό αυξημένο κατά 60% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018, και 134,74 εκατ. ευρώ συνολικά κέρδη προ φόρων.
Με στόχο να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών της, η εταιρεία δίνει σταθερά προτεραιότητα σε έρευνα και ανάπτυξη, αναβαθμίζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Στο πλαίσιο αυτό, το 2019 προχώρησε στην ανάπτυξη νέων ψηφιακών εφαρμογών και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων, με έργα που άγγιξαν τα 2,6 εκατ. ευρώ και συγκεκριμένα:
- Πρόσθεσε νέες δυνατότητες στο Eurolife Partners, το ήδη ευέλικτο και αποτελεσματικό portal για τους συνεργάτες της, μέσω του οποίου μπορούν να εκδώσουν προσφορές, να τιμολογήσουν και να συντάξουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται.
- Λάνσαρε ένα καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM), σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Salesforce. Μέσω του νέου CRM το προσωπικό της εταιρείας είναι σε θέση να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη που επικοινωνεί με την εταιρεία.
- Παρουσίασε το Eurolife Connect, μια online πλατφόρμα, η οποία είναι διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες της εταιρείας. Με ένα απλό log in έχουν ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε ό, τι αφορά τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους στη Eurolife FFH.
Σημειώνεται ότι βασική προτεραιότητα για την εταιρεία είναι η ανάπτυξη και η εξέλιξη του δικτύου συνεργατών της, γι’ αυτό δίνει ιδιαίτερη αξία σε δραστηριότητες για την εκπαίδευση και την κατάρτισή τους. Συνολικά, μέσα στο 2019, πραγματοποιήθηκαν 314 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης, για όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα και περισσότερους από 7.000 συμμετέχοντες.
Αξία έχει να φροντίζουμε για την κοινωνία
Από το 2019 επενδύει συστηματικά σε ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσα από το οποίο επιστρέφει κάθε χρόνο ένα μέρος των κερδών της στην κοινωνία.
Το πρόγραμμα αποτελείται από δράσεις για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων και την αναβάθμισή της, την προώθηση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού σε όλες τις περιοχές της χώρας, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Μέχρι το τέλος της προηγούμενης χρονιάς και μέσα σε μόλις επτά μήνες από την ανακοίνωση του προγράμματος ΕΚΕ, η Eurolife FFH έχει αναπτύξει δράσεις, σε συνεργασία με κορυφαίους οργανισμούς, όπως το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η HOPEgenesis, η ethelon, η Εθνική Λυρική Σκηνή και το Περιοδικό δρόμου «Σχεδία». Συνολικά, οι δράσεις αυτές έχουν υλοποιηθεί σε περισσότερες από 15 περιοχές της χώρας, με χιλιάδες ωφελούμενους ανθρώπους.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, ωφελήθηκαν 21 έγκυες γυναίκες στην Πάτμο και τους Δελφούς, με 12 γεννήσεις, ενώ μαζί εκπονούν έρευνες για τη χαρτογράφηση του προβλήματος της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Επιπροσθέτως, μέσα στην περσινή χρονιά περισσότερα από 40.000 παιδιά, ενήλικες και γονείς «ταξίδεψαν» στον Κυκλαδικό πολιτισμό, μέσα από κοινές δράσεις με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενώ η εταιρεία, εκτός από τη χορηγία στο ετήσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα, υποστήριξε την Εθνική Λυρική Σκηνή στη διοργάνωση μιας εκπαιδευτικής όπερας κουκλοθέατρου, η οποία παρουσιάστηκε σε εννιά πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, με πάνω από 3.500 θεατές. Επίσης, στο πλαίσιο συνεργασίας της με την ethelon, υλοποιεί τακτικά εθελοντικές δραστηριότητες με ωφελούμενους ανθρώπους που ανήκουν σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες πληθυσμού. Μέσα στο 2019 υποστήριξαν με τις δράσεις αυτές πάνω από 2.200 ενήλικες και οικογένειες. Τέλος, η Eurolife FFH αγοράζει ετησίως 4.200 τεύχη του περιοδικού δρόμου Σχεδία, για όλους τους εργαζόμενους, δράση με την οποία υποστηρίζονται οι ωφελούμενοι του περιοδικού.
Αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων
Με αφορμή την υγειονομική κρίση, η Eurolife FFH προχώρησε από την πρώτη στιγμή σε συγκεκριμένες ενέργειες, με αποδέκτες τους πελάτες της, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και την κοινωνία.
Πρώτα απ’ όλα, εφάρμοσε άμεσα και με ευελιξία ένα σύστημα εργασίας από το σπίτι, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της και την ασφάλεια των ανθρώπων της. Παράλληλα, έθεσε τα ψηφιακά εργαλεία της ως τα κύρια μέσα επικοινωνίας και συναλλαγής με τους πελάτες και τους συνεργάτες της, διευκολύνοντας την εξυπηρέτησή τους.
Σε επίπεδο προσφοράς στην κοινωνία, η Eurolife FFH ένωσε τις δυνάμεις της με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, προσφέροντας υγειονομικό υλικό, ιατρικό εξοπλισμό και είδη απολύμανσης και υγιεινής στις 50 δομές των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας, σε όλη την Ελλάδα:
- 5.192 ωφελούμενοι (περιλαμβάνονται άτομα ευπαθών ομάδων υψηλού κινδύνου, όπως βρέφη & παιδιά χωρίς οικογένεια, ηλικιωμένοι & ενήλικες με χρόνιες παθήσεις, άτομα με βαριές σωματικές ή/και νοητικές αναπηρίες & άτομα με δυσκολίες από ανίατες ασθένειες, καθώς και το νοσηλευτικό & διοικητικό προσωπικό)
- 642.040 είδη προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες, γάντια και στολές
- 9.341 είδη ιατρικού εξοπλισμού, αναλώσιμων & ιατρικών μηχανημάτων
- 15 συμπυκνωτές οξυγόνου
- 33 νεφελοποιητές
- 22.100 είδη απολύμανσης, όπως αντισηπτικά & απολυμαντικά επιφανειών
- 16.404 είδη προσωπικής υγιεινής & καθαριότητας
Επιπλέον, προσέφερε προς όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας τρεις μήνες δωρεάν σε όλα τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου, για ένα έτος συνεχούς ασφάλισης, ενώ ένα αντίστοιχο πλάνο εκπτώσεων στα συμβόλαια αυτοκινήτου ενεργοποιήθηκε και για υφιστάμενους και νέους πελάτες.