Το νέο Hyundai i30 N διακρίνεται για τις υψηλές επιδόσεις του

Ακόμη και τώρα που η τεχνολογία λύνει πολλά προβλήματα στη σχεδίαση, εξέλιξη και κατασκευή των αυτοκινήτων, οι αγώνες εξακολουθούν να αποτελούν την καλύτερη πηγή αναζήτησης ιδεών και λύσεων. Στην 67η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Hyundai παρουσίασε το i30 N, το πρώτο υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητό της. Επίσης, εξέθεσε και την αγωνιστική έκδοση i30 N TCR.

 

Το i30 N ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας, την ανάπτυξη μιας καινούργιας γκάμας N, που είναι εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Απευθύνεται στον απαιτητικό οδηγό και έχει αναπτυχθεί εξ αρχής για να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση, τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και στην πίστα. Το i30 N εξοπλίζεται με έναν υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 2.000 κ.εκ. που διατίθεται με δύο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ.

 

Η πρώτη, με την ονομασία Standard Package, αποδίδει 250 ίππους και η δεύτερη, η οποία ονομάσθηκε Performance Package, προσφέρει 275 ίππους. Και οι δύο προτάσεις παρέχουν μέγιστη ροπή 35,3 χλγμ. Η έκδοση των 250 ίππων ολοκληρώνει το τεστ 0-100χλμ./ώρα σε 6,4΄΄ και η ισχυρότερη των 275 ίππων σε 6,1΄΄. Η μέγιστη ταχύτητα και στις δυο εκδοχές φθάνει τα 250 χλμ./ώρα.

 

Το i30 N TCR είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport που προορίζεται ειδικά για αγώνες σε πίστα. Έχει ήδη εμφανιστεί στο πρόσφατο πρωτάθλημα της ADAC TCR στη Γερμανία και άφησε καλές εντυπώσεις. Κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς TCR που εισήχθησαν το 2015. Εξοπλίζεται με έναν υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 2.000 κ.εκ. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων που λειτουργεί και με χειριστήρια τοποθετημένα στο τιμόνι.

Το πλήρες τηλεγράφημα του Σπ. Ρέκκα στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.
NEWS ROOM
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ