Το νέο Honda Civic μόνο με υπετροφοδοτούμενους κινητήρες
Σήμερα παρουσιάζεται στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, η νέα γενιά του Honda Civic. Η δέκατη γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου αυτοκίνητου αναμένεται στην Ελλάδα τον Ιούνιο. Ένα από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία είναι η απόφαση της μάρκας να υιοθετήσει για πρώτη φορά τους υπετροφοδοτούμενους κινητήρες στο μικρομεσαίο μοντέλο της.
Η νέα προσπάθεια της μάρκας έχει απορροφήσει το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης ενός μοντέλου στην ιστορία της. Το Civic είναι βασικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη.
Το νέο Civic σχεδιάστηκε εξ αρχής. Το πεντάθυρο hatchback εχει δυναμική σιλουέτα, είναι φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του. Διαθέτει κοντούς προβόλους και άλλα στοιχεία τα οποία συμβάλουν στην επίτευξη υψηλών επίπεδων αεροδυναμικής.
Η νέα φαρδύτερη και μακρύτερη πλατφόρμα δημιουργεί ένα μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου. Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα.
Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto.
Λανσάρει δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες VTEC TURBO χωρητικότητας 1.000 και 1.500 κ.εκ. Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με ένα νέο, εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.
Διαθέτουν, άμεσο ψεκασμό, υπερσυμπιεστή μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate), τεχνολογίες μεταβλητού χρονισμού & ηλεκτρονικού ελέγχου βύθισης βαλβίδων (VTEC) και διπλού μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC).
Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 VTEC TURBO έχει μέγιστη ροπή των 20,2 χλγμ. διατίθεται στις 2.250 σ.α.λ. με εξάρι κιβώτιο, ενώ με CVT διαμορφώνεται στα 18 χλγμ. και είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.700 σ.α.λ. και 4.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ιπποδύναμη 129 ίππων αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 106 γραμ./χλμ. για την έκδοση με CVT, κατανάλωση στο μικτό κύκλο 4,7 λίτρα/100χλμ.
Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 VTEC TURBO παράγει μέγιστη ροπή 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 24,4 χλγμ. παράγεται μεταξύ 1.900 σ.α.λ. και 5.000 σ.α.λ. Με το CVT, η ροπή των 22,2 χλγμ. αποδίδεται μεταξύ 1.700 σ.α.λ. και 5.500 σ.α.λ. Οι εκπομπές CO2 είναι 133 γραμ./χλμ. για την έκδοση με το εξατάχυτο κιβώτιο, κατανάλωση μικτού κύκλου 5,8 λίτρα/100χλμ.
Το νέο πεντάθυρο Civic hatchback θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στη βρετανική μονάδα παραγωγής της Honda και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.