ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΤΙΤΛΟΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΠΗΓΕΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
(Ξένη Δημοσίευση) - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ - ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ - Σημεία συνέντευξης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ και την εκπομπή «Ακραίως» του δημοσιογράφου κ. Τάκη Χατζή
19/03/2017
18:24
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2017

Σημεία συνέντευξης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ και την εκπομπή «Ακραίως» του δημοσιογράφου κ. Τάκη Χατζή, στην οποία συμμετείχαν οι δημοσιογράφοι κ.κ Αντώνης Δελατόλας, Αχιλλέας Τόπας και Θόδωρος Καλούδης.

· Για τον ασφαλιστικό νόμο
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Πάντως κ. Υπουργέ να σας πω κάτι και το ερώτημά μου είναι ξεκάθαρο και να δώσω τον λόγο στους συναδέλφους, αφού δείξουμε ένα video. Είστε ευχαριστημένος από το ασφαλιστικό; Δηλαδή πιστεύετε ότι αυτό το ασφαλιστικό που έφτιαξε ο κ. Κατρούγκαλος είναι το καλύτερο που μπορούμε να έχουμε μέσα σε αυτό το περιβάλλον το οικονομικό και της κρίσης που διέρχεται η χώρα;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα σας πω με το χέρι στην καρδιά.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ναι, ευθέως θα απαντήσετε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ευθέως. Είμαι ευχαριστημένος από τη μεταρρύθμιση του να έχουμε ένα ενιαίο Ταμείο.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Σε αυτό νομίζω όλοι θα συμφωνήσουμε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και υπάρχουν πάρα πολλά σημεία που θέλουν βελτίωση.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Μάλιστα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη όταν είχαμε εκατό διαφορετικές ταχύτητες.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Είστε ειλικρινής. Δηλαδή είναι ένα ασφαλιστικό που θέλει βελτίωση.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θέλει βελτίωση.

· Για την αξιολόγηση το αυριανό Eurogroup και την οικονομία
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κατ' αρχάς έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να ολοκληρωθεί η δεύτερη αξιολόγηση και όταν γίνεται μια τέτοιου είδους διαπραγμάτευση, είναι προφανές ότι δεν μπορείς να έχεις μια πρόβλεψη ότι θα τελειώσει τον Φεβρουάριο, το Μάρτιο, λες τη δική σου προσπάθεια για να ολοκληρωθεί. Ξέρετε θα μπορούσε να κλείσει η αξιολόγηση, πάρα πολύ εύκολα. Να κάναμε ό,τι έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση, να λέγαμε «ναι σε όλα» …
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Έχετε γνώση κ. Υπουργέ, που είναι τα «όχι» τώρα στη διαδικασία; Γιατί μπορεί να μην έχετε γιατί δεν είστε στην ομάδα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν είμαι στη διαπραγματευτική ομάδα, γνωρίζετε όλοι τις αντιστάσεις και που υπάρχουν. Είναι και στο αφορολόγητο, είναι και στις συντάξεις, είναι και στο εργασιακό πλαίσιο. Δεν γίνεται μια ευρωπαϊκή χώρα να μην έχει ένα εργασιακό πλαίσιο και ένα θεσμικό εργασιακό πλαίσιο αντίστοιχο με το ευρωπαϊκό κεκτημένο και αυτά δημιουργούν αντιθέσεις και αντιδράσεις όχι μεταξύ της Ελληνικής Κυβέρνησης και των θεσμών, αλλά και μεταξύ των θεσμών. Διότι είναι άλλες οι προτάσεις και η αντίληψη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου σε αυτά τα θέματα και άλλες των εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Αύριο έχουμε μια συζήτηση στο Eurogroup.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Τι περιμένετε από αυτή την αυριανή κρίσιμη συνάντηση που έχουν οι Υπουργοί των Οικονομικών;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Περιμένω να ενημερωθούν οι ηγέτες της Ευρώπης, να εκτιμήσουν τη κατάσταση που επικρατεί στην Ευρώπη και να επιμείνουν στην αλλαγή της πολιτικής που έχει ξεκινήσει σε σχέση με αυτή που τηρούσαν τα προηγούμενα χρόνια.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Στη στρατηγική σας κ. Υπουργέ λαμβάνετε υπόψη εικάζω, το γεγονός ότι αυτή η καθυστέρηση που εκτιμώ δεν οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε εσάς, στην Κυβέρνηση εννοώ, δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα στην οικονομία που στο τέλος – τέλος το κόστος αυτό –εδώ ο Θοδωρής ασχολείται περισσότερο με τα οικονομικά- θα είναι μεγαλύτερο από αυτά καθαυτά τα μέτρα, τα παραπάνω;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι. Το κόστος στην ελληνική κοινωνία αν αποδεχόμασταν αυτά που λέει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι σαφές ότι θα είναι πολύ μεγαλύτερο.
Α. ΤΟΠΑΣ: Ήδη αποτυπώνεται πάντως από τους επίσημους φορείς κόστος, αναφορικά με την καθυστέρηση που έχει προκύψει μέχρι στιγμής.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, υπάρχει κόστος. Σε ποιον τομέα; Ότι δεν μπορούν να αναπτυχθούν νέες πρωτοβουλίες στον αναπτυξιακό τομέα, ότι δημιουργείται και καλλιεργείται μια ανασφάλεια; εγώ αυτό που θέλω να δηλώσω και αυτό που βλέπω από το πεδίο που έχω την ευθύνη, είναι, ότι ναι μεν δημιουργείται μια τέτοια εικόνα, αλλά όταν γίνονται διαγωνισμοί, όταν υπάρχουν οι συγκεκριμένες ημερομηνίες και σχέδια βιώσιμα δεν υπάρχει τέτοια ανασφάλεια στην αγορά.

· Για τους αυτοκινητόδρομους που ολοκληρώνονται το προσεχές διάστημα και για τα μεγάλα έργα νέας γενιάς που υλοποιούνται και προγραμματίζονται.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Μην πάμε σε αυτό, να πάμε στον Αχιλλέα Τόπα τώρα, Αχιλλέα μου σε παρακαλώ θερμά να μπούμε στην ατζέντα του Υπουργείου, γιατί εδώ εμφανίζεστε ότι έχετε κάνει καλή δουλειά, τελειώνουν οι δρόμοι, οι παράδρομοι. Έχουμε έτοιμο το ούζο να σας τρατάρουμε … Μη γελάτε, ελάτε, έλα ρίξε ούζο! (σ.σ προβολή βίντεο με σχετικές δηλώσεις του υπουργού)
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ούζο στην Πάτρα!
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ήταν πρόσκληση στους βουλευτές της αντιπολίτευσης.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Να αφήσω τον Αχιλλέα που τα ξέρει καλύτερα για να μην μπερδευτούμε εμείς με λάθος ερωτήματα και εκτιμήσεις γι' αυτά τα θέματα.
Α. ΤΟΠΑΣ: Κατ' αρχάς θέλω να θίξω κάτι το οποίο αναφέρατε πριν. Συζητώντας για τις επιπτώσεις που υπάρχουν στην οικονομία ευρύτερα από την καθυστέρηση στο κλείσιμο της αξιολόγησης, είπατε ότι στο δικό σας τον τομέα και όταν τα πράγματα γίνονται σωστά και έχουμε σωστούς διαγωνισμούς, υπάρχει και μια λειτουργία σωστή και τέλος πάντων και μια συμμετοχή και μια τόνωση της εργασίας ενδεχομένως στο συγκεκριμένο κομμάτι. Ωστόσο τους επόμενους μήνες ολοκληρώνονται τα έργα τα οποία γίνονται στους μεγάλους οδικούς άξονες. Αυτό σημαίνει ότι χιλιάδες άνθρωποι οι οποίοι απασχολούνται τώρα εκεί, θα βρεθούν χωρίς αντικείμενο την επόμενη μέρα. Πως μπορεί να απορροφηθούν αυτοί οι άνθρωποι; Υπάρχουν ορισμένα έργα τα οποία είναι προγραμματισμένα για το σύντομο χρονικό μέλλον, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να καλυφθεί.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, δεν θα συμφωνήσω μαζί σας κύριε Τόπα. Κατ' αρχάς να αιτιολογήσω αυτό που είπα πριν, για να μην είναι στον αέρα. Δεν μιλάμε για δημόσια έργα που τα χρηματοδοτεί το ελληνικό δημόσιο…
Α. ΤΟΠΑΣ: Δεν υπάρχουν και τα χρήματα γι' αυτό ούτως ή άλλως.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εκεί που δεν υπάρχουν τα χρήματα λοιπόν, κανονίζουμε να βγάλουμε διαγωνισμούς συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. έχουμε ανταπόκριση; Έχουμε, είναι η απάντηση. Το έργο στο Καστέλι είναι προϋπολογισμού περίπου 1 δις, είχαμε ανταπόκριση.
Α. ΤΟΠΑΣ: Μετά από 13 αναβολές, Υπουργέ.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Μετά από 15 χρόνια, που δεν τολμούσε καμία Κυβέρνηση να βγάλει το διαγωνισμό. Το ίδιο και στο Θριάσιο, μετά από 16 χρόνια που δεν τολμούσε κάποιος να βγάλει διαγωνισμό και με πιέσεις όπως γνωρίζετε από το ρεπορτάζ πολύ καλά, να μην γίνει ο διαγωνισμός και να αναβληθεί ξανά.
Αυτό σημαίνει ότι όταν έχεις έργα που είναι καλοσχεδιασμένα, που βγαίνουν, που εξυπηρετούν τις ανάγκες των πολιτών και το ίδιο το έργο, πραγματικά μπορεί να προχωρήσει.
Α. ΤΟΠΑΣ: Αυτοί οι χιλιάδες που τώρα απασχολούνται στους οδικούς άξονες, που θα απασχοληθούν;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα έρθω και σε αυτό. Τα έργα οριστικά κλείνουν τον Αύγουστο, το καλοκαίρι. Ο προγραμματισμός που έχουμε εμείς είναι να μπούμε μέσα στο 2018 με συμβασιοποιημένα έργα πάνω από 4 δις και αυτό που ετοιμάζουμε αυτή την περίοδο είναι να βγουν κι άλλα έργα, γιατί πρέπει να βρούμε και λεφτά -έχουμε κι αυτό το πρόβλημα να λύσουμε, δεν έχουμε ένα ΕΣΠΑ με εκατοντάδες δισεκατομμύρια να τρέχει, είναι πολύ περιορισμένα- προκειμένου να καλυφθούν πολύ περισσότερες ανάγκες και για την ανάπτυξη και για τις θέσεις εργασίας.
Α. ΤΟΠΑΣ: Θέλετε να μας αναφέρετε μια δυο περιπτώσεις;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πάρα πολλά.

· Για το πόρισμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Κύριε Σπίρτζη, ένα λεπτό αν μου επιτρέπει ο Αχιλλέας…
Α. ΤΟΠΑΣ: Βεβαίως.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Αυτές τις μέρες η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει βάλει πρόστιμα πολλών δεκάδων εκατομμυρίων για ζημιά που υπέστη το ελληνικό δημόσιο από τις τιμές των εργολάβων. Επειδή αυτό το κομμάτι το ξέρετε πολύ καλά και εκ του επαγγέλματος και από την προηγούμενη θητεία, έχετε κατηγορηθεί και για συγγενικές σχέσεις με εργολάβους που παίρνουν μεγάλες εκπτώσεις αυτή την περίοδο, αναφέρομαι στον κ. Καλογρίτσα.
Θέλω να μας πείτε –όχι σε εμάς, στον κόσμο- έχει εφαρμόσει ένα πλαίσιο διαφορετικό το Υπουργείο επί της θητείας σας ούτως ώστε οι εκπτώσεις να μην είναι τέτοιες, εις βάρος του Δημοσίου με τα καρτέλ και τις συνεννοήσεις, ή πάλι μετά από τρία – τέσσερα χρόνια θα έρθει η Επιτροπή Ανταγωνισμού να βάλει 50 εκατομμύρια τα οποία -κατά τη γνώμη μου διαφωνώ με τον αγαπητό Αχιλλέα που τα ξέρει καλά- δεν θα τα δώσουν και ποτέ;
Είναι βασικό αυτό, είναι λεφτά εις βάρος του Δημοσίου. Συνεννοούνται και παίρνουν τις δουλειές και κάνουν και κακές δουλειές με εκπτώσεις.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κύριε Δελατόλα κάνετε μια ερώτηση που εμπεριέχει μια αντίφαση. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού έβγαλε ένα πόρισμα ότι συνεννοούνταν οι εργολάβοι. Όταν συνεννοούνται οι εργολάβοι έχουμε μικρές εκπτώσεις, δεν έχουμε μεγάλες.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Δεν είναι πάντα, αλλά δεν θα μπω σε αυτό το ξέρετε καλύτερα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι πάντα. Γιατί συνεννόηση κάνει κάποιος για να πάρει ένα έργο ή μια προμήθεια σε μεγαλύτερη τιμή, όχι σε μικρότερη.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Δηλαδή δεν συνεννοούνται οι εργολάβοι;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Άλλο είπα.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Λέω αν συνεννοούνται οι εργολάβοι.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Το ερώτημα το έθεσε ο κ. Δελατόλας σε σχέση με έργα, δεν με νοιάζει εμένα το όνομα του εργολάβου, είτε τον ξέρω είτε δεν τον ξέρω. Συνεννόηση γίνεται για να έχεις μικρές εκπτώσεις αυτό είναι αυτονόητο. Αν είναι να υπάρξει συνεννόηση για να καταστραφεί ο άλλος και έχει 60% έκπτωση …

· Για τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης που αφορούν τις διαγωνιστικές διαδικασίες για το έργο του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ναι αλλά κατηγορηθήκατε προσωπικά Υπουργέ μου από την Αξιωματική Αντιπολίτευση ότι έχετε κάνει κατάτμηση για να ευνοήσετε κάποιους εργολάβους και τα λοιπά.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, αυτοί το έκαναν. Εμείς δεν κάνουμε κατάτμηση. Εμείς κάνουμε πολλαπλές διαγωνιστικές διαδικασίες σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία για να μην περιορίζεται ο ανταγωνισμός σε πέντε εταιρείες.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Να μας πει και ο Αχιλλέας από το ρεπορτάζ τι βγαίνει.
Α. ΤΟΠΑΣ: Ολοκληρώστε και θα ρωτήσω μετά.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και δεύτερον, η Αξιωματική Αντιπολίτευση πρέπει να μάθει να περιμένει.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Το λένε και άλλοι, δεν το λέει μόνο η Νέα Δημοκρατία.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και όποιος άλλος το λέει, και το ΠΑΣΟΚ. Διότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα σπορ το οποίο δεν έχει ξαναγίνει. Κάνει καταγγελίες η Αξιωματική Αντιπολίτευση και θα πάμε εμείς στον Εισαγγελέα. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει. Ό,τι καταγγελία έχει κάνει για τα έργα είτε στελέχη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, είτε της Νέας Δημοκρατίας, εγώ τα έχω πάει στον Εισαγγελέα και στους ελεγκτές.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Να μας πει ο Αχιλλέας όμως από το ρεπορτάζ τι βγαίνει για την κατάτμηση για την οποία σας ασκείται μια κριτική.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Έχω πει ότι θα έχουμε «Kinder έκπληξη»! Πάμε τώρα στους πολλαπλούς διαγωνισμούς.
Α. ΤΟΠΑΣ: Επειδή ανέφερες κι εσύ πριν την περίπτωση του κ. Καλογρίτσα, εδώ Υπουργέ δεν υπάρχει ένα ζήτημα;
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ανέφερα αυτό το οποίο λέει η Αντιπολίτευση.
Α. ΤΟΠΑΣ: Είναι κάτι για το οποίο σας κατηγορεί η Αντιπολίτευση. Έχουμε έναν εργολάβο δημοσίων έργων, ο οποίος έχει σχέσεις φιλικές έστω με την Κυβέρνηση…
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Έχει και με την Αντιπολίτευση.
Α. ΤΟΠΑΣ: Ναι, το έχετε ξαναπεί για τον σύμβουλο του κ. Μητσοτάκη, το έχετε πει στη Βουλή.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τον κ. Καλογρίτσα δεν τον έφτιαξε η Κυβέρνηση, τον βρήκε η Κυβέρνηση.

· Για την Τράπεζα Αττικής και την Τράπεζα της Ελλάδος.
Α. ΤΟΠΑΣ: Υπάρχει και το ζήτημα των δανείων από την Τράπεζα Αττικής που έχουν εξασφαλίσει οι κατασκευαστικές εταιρείες του συγκεκριμένου Ομίλου, και το λέω αυτό δεδομένου ότι το θέμα των δανείων είναι κάτι το οποίο το έχετε ανεβάσει εσείς ως Κυβέρνηση πάρα πολύ ψηλά και είχατε πει ότι ήταν ένας από τους βασικούς λόγους, το γεγονός ότι δίνονταν δάνεια από τις Τράπεζες χωρίς τα κατάλληλα εχέγγυα, για τον λόγο που έχουμε φτάσει έως εδώ.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως. Και έχουμε πει ότι πρέπει σε όλες τις Τράπεζες και στην Τράπεζα Αττικής να βγουν όλα στο φως και να υπάρχει διαφάνεια. Κατ' αρχάς υπάρχει περίπτωση να μην γίνουν έρευνες στο τραπεζικό σύστημα όταν οι ίδιοι δηλώνουν ότι έπαιρναν δάνεια με αέρα;
Α. ΤΟΠΑΣ: Μια συγκεκριμένη περίπτωση είναι αυτή, Υπουργέ, που το δήλωσε δημοσίως εννοώ.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν μία συγκεκριμένη περίπτωση. Κύριε Τόπα, εδώ έχουμε κάνει χρόνια καταγγελίες ότι το τραπεζικό σύστημα λειτουργεί χωρίς κανόνες και με αδιαφάνεια. Δηλαδή πήγαινε ο κ. Τόπας που είχε μηδέν δανειοδότηση και έπαιρνε εγγυητικές, δάνεια και τα λοιπά, ή δεν έπαιρνε και του ζητούσαν ισόποση δέσμευση για να του δώσουν εγγυητική. Πήγαινε ο κ. Χατζής που είχε 2 δις άνοιγμα, χωρίς καλύψεις και εγγυήσεις και του έδιναν και δάνεια και εγγυήσεις και όλα.
Και να κάνω μια ερώτηση με την ευκαιρία: η Τράπεζα της Ελλάδος τι έκανε; Επειδή μιλάμε για την Τράπεζα Αττικής. Όταν ήμουν εγώ Πρόεδρος του ΤΕΕ η Τράπεζα της Ελλάδος …
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ποιος τα έλεγχε τότε;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ο κ. Στουρνάρας.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Τότε δεν ήταν ο κ. Στουρνάρας.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ήταν ο κ. Στουρνάρας. Ήθελε να πουληθεί η Τράπεζα Αττικής σε fund μέσω της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Άρα με τον κ. Στουρνάρα έχετε μια αντιπαλότητα, μια αντιπαράθεση;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι δεν είναι αντιπαλότητα αυτό, είναι άλλη εκτίμηση.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Δεν κάνει καλά τη δουλειά του; Τι λέτε δηλαδή;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Λέω ότι αν ισχύουν αυτά, δεν έκανε καλά τη δουλειά της στο παρελθόν η Τράπεζα της Ελλάδος.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ο κ. Στουρνάρας δηλαδή.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και τα στελέχη, δεν είχαν κάνει ελέγχους.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Με συγχωρείτε, Διοικητής ήταν αυτός.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτός έχει την ευθύνη.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Σε μια Κυβέρνηση μπορεί εσείς, ο άλφα, ο βήτα βουλευτής ή Υπουργός να κάνει το λάθος, αλλά την κεντρική πολιτική ευθύνη την έχει ένας, που είναι ο Πρωθυπουργός. Κατά συνέπεια εσείς σήμερα μας καταγγέλλετε τον κ. Στουρνάρα ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά του; Ευθέως, ας αφήσουμε τα μισόλογα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγώ λέω ότι ο κ. Στουρνάρας και η Τράπεζα της Ελλάδος έβγαλε ένα πόρισμα, το έστειλε στον Εισαγγελέα καλά έκανε και να στείλει κι άλλα 70 και είμαστε μαζί του, σήμερα. Γιατί δεν το έκανε χτες;
Α. ΤΟΠΑΣ: Δεν υπάρχει ζήτημα με τη δική σας Κυβέρνηση για την Τράπεζα Αττικής; Κατ' αρχάς εσείς δεν αποφασίσατε το 2013 στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αλλά ως Πρόεδρος του ΤΕΕ εισηγηθήκατε να γίνει.
Επίσης το 2015 Υπουργέ να ολοκληρώσω λίγο στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που έγινε το 2015 δεν ήταν κυβερνητική απόφαση να συμμετάσχουν και ΔΕΚΟ με ζημιά;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τι φταίει ο Πρόεδρος του ΤΕΕ τι φταίει η Κυβέρνηση; Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ μέσα από τα συλλογικά όργανα είπε ναι στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, όταν η τότε Κυβέρνηση και η Τράπεζα της Ελλάδος ήθελαν να πουλήσουν την Τράπεζα Αττικής μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, δηλαδή ληστεία κατά τη γνώμη μου.
Επομένως πολύ καλά κάναμε τότε και την υπερασπιστήκαμε.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εσείς δηλαδή προφυλάξατε την Τράπεζα από την ληστεία, αυτό λέτε τώρα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως, είναι δημοσιευμένα αυτά κ. Χατζή.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Και τώρα έχουμε Διοίκηση στην Τράπεζα Αττικής η οποία διώκεται γιατί όταν ήταν στην Αγροτική …
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ποιος έβαλε το Διευθύνοντα Σύμβουλο; Ποιος; Ποιος έχει την ευθύνη; Για πείτε μου εσείς.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εσείς να μας πείτε. Εμείς θα σας πούμε;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, εσείς να μου πείτε.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εμείς τι δουλειά έχουμε; Κυβερνάμε την Ελλάδα εμείς;
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Αυτό είναι παράξενο που συνέβη πάντως.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Επειδή βγαίνει μια ιστορία …
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Διώκεσαι για την Αγροτική Τράπεζα και τώρα είσαι εκεί για να εξυγιάνεις την Αττικής.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ποιος το επέβαλε αυτό;
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Η Τράπεζα της Ελλάδος.

· Για τους βανδαλισμούς στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τη φύλαξη των σταθμών από την Ελληνική Αστυνομία
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Πάντως Υπουργέ μου εδώ τι μας λέτε; Μας λέτε ότι δώσατε στην Αστυνομία να φυλάει το μαγαζί και η Αστυνομία δεν έκανε τη δουλειά της.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Αυτό λέτε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγώ είπα το εξής …
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Γιατί η Αστυνομία δεν ξέρει τι να πρωτοφυλάξει, τέλος πάντων.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είπα το εξής …
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Είπατε ότι ήταν συμφέροντα, έτσι δεν είναι;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Με την Αστυνομία εκκρεμεί να γίνει μια σύμβαση με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών και για τους σταθμούς του Μετρό και για άλλες εγκαταστάσεις.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Θα κάνετε σύμβαση και θα πληρώνετε την Αστυνομία να φυλάει;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως, έχουμε ένα κόστος. Σήμερα δεν το πληρώνουμε στις ιδιωτικές εταιρείες και στους εργολάβους; Εγώ έκανα μια διαπίστωση. Τι λέει η διαπίστωση; Τα προηγούμενα χρόνια …
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Δηλαδή μπορεί Υπουργέ μου κάποιος που έχει πρόβλημα να πληρώνει την Αστυνομία να κάνει μια σύμβαση είτε ΔΕΚΟ, είτε ιδιωτική επιχείρηση να φυλάει το εργοστάσιο; Αυτό μου λέτε;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν είναι ένα εργοστάσιο ιδιωτικό.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Θέλω να πω ότι οποιαδήποτε ΔΕΚΟ ή οποιαδήποτε δημόσια Αρχή κάνει μια σύμβαση με την Αστυνομία …
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Λέω το εξής: η Ελληνική Αστυνομία έχει συγκεκριμένο πεδίο, από εκεί και πέρα όποιος θέλει πρόσθετη λειτουργία και ασφάλεια, όπως είναι τα αεροδρόμια, μπορεί να το κάνει.
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Το κατάλαβα, εντάξει.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Πάντως η καταγγελία ότι είναι ιδιωτικές εταιρείες που μπορεί να κρύβονται από πίσω, είναι πολύ σοβαρό.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ποιες ιδιωτικές εταιρείες;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να το εξηγήσετε.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Όχι, θα απαντήσετε με ονόματα γιατί εδώ είναι συγκεκριμένες οι εταιρείες αυτές.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Και έχουν και εργαζόμενους.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είστε έμπειροι δημοσιογράφοι θα κάνετε την έρευνά σας.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εμείς θα κάνουμε; Εσείς την έχετε κάνει για να το καταγγείλετε το ξέρετε.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Ό,τι υπόνοιες έχετε και ό,τι στοιχεία έχετε, να τα πάτε στον Εισαγγελέα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αφήστε με να το πω, δεν με αφήνετε. Το πολιτικό σύστημα της χώρας μέχρι που βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ Κυβέρνηση, ανέχθηκε πάρα πολλά πράγματα στις αστικές συγκοινωνίες. Ανέχτηκε να υπάρχουν πλαστά εισιτήρια, ανέχτηκε να υπάρχουν εργολάβοι για τη φύλαξη, εργολάβοι για την καθαριότητα, πρόχειροι διαγωνισμοί για τα ανταλλακτικά γιατί οι κανονικοί διαγωνισμοί έκαναν έξι, επτά, οκτώ χρόνια.
Όταν η Κυβέρνηση αυτή άρχισε να μην ανέχεται πράγματα και να πηγαίνει σε μια άλλη λογική, ξαφνικά άρχισαν οι καταστροφές στους σταθμούς του Μετρό.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Άρα εκτίμηση κάνετε, δεν έχετε αποδείξεις.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Διαπίστωση είναι αυτή, δεν είναι εκτίμηση. Αυτό είναι συγκεκριμένο.
Α. ΤΟΠΑΣ: Ναι, αλλά δεν υπάρχει ούτε μισό αποδεικτικό στοιχείο, Υπουργέ.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Μια στιγμή και θα δούμε και τα αποδεικτικά στοιχεία.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Δηλαδή αυτές οι ομάδες που εμφανίζονται και υπογράφουν τα παιδιά αυτά, αυτοί είναι συμβασιούχοι συμφερόντων;
Α. ΤΟΠΑΣ: Έχουν σύμβαση με συμφέροντα;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγώ είπα στη Βουλή ότι εκτός από τους χούλιγκαν -όλα τα φαινόμενα τα έχουμε- και εκτός από τις ομάδες που για ιδεολογικούς λόγους έχουν μια τέτοια δραστηριότητα, υπάρχουν κι άλλοι είδους δραστηριότητες.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Ανταγωνιστικές, μας λέτε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Που κάποιοι καρπώνονται το να μην μπει το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Αυτό είναι άλλο που λέτε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι αλλά πότε ξεκίνησε, θέλω να μου πείτε εσείς.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εσείς ξέρετε.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Κύριε Σπίρτζη, καταλαβαίνω ότι κάνετε μια διαπίστωση, εγώ λέω εκτίμηση, η οποία μπορεί να έχει μια λογική.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Μπορεί να έχει βάση, έτσι δεν είναι;
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Εντάξει άλλο αυτό και άλλο στοιχεία.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τώρα, το κόστος -για το ρεπορτάζ πριν- δεν είναι δυσβάστακτο για το ελληνικό δημόσιο. Οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός στην πλειοψηφία του είναι ασφαλισμένος, δεν είναι ό,τι πληρώνει ο ελληνικός λαός. Δεν λέω ότι καλώς γίνονται.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Η φύλαξη πότε θα γίνει;
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Πάντως είναι μεγάλη είδηση κύριοι το γεγονός ότι ο Υπουργός μας αποκάλυψε εδώ ότι θα μπορεί να δίνει χρήματα στην Ελληνική Αστυνομία για να φυλάξει.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Είναι μεγάλη είδηση.
(σ.σ σε άλλο σημείο για το ίδιο θέμα)

Α. ΤΟΠΑΣ: Να επανέλθουμε για μισό λεπτό στα εισιτήρια; Είπατε ότι μπορεί να μην υπάρχει μεγάλο κόστος για το δημόσιο.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι για τα εισιτήρια, για τις καταστροφές δεν υπάρχει κόστος. Γιατί τα εισιτήρια είναι μεγαλύτερο το κόστος των πλαστών εισιτηρίων αυτό έχω πει, και όλων των υπόλοιπων κυκλωμάτων, σε σχέση με τη εισιτηριοδιαφυγή που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Τον Ιούνιο λύνονται αυτά.
Α. ΤΟΠΑΣ: Οι συνεχείς καταστροφές όμως δεν δημιουργούν αμφιβολία για την όλη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από το οποίο περιμένουμε πολλά;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι βέβαια.
Α. ΤΟΠΑΣ: Γιατί αν κάθε τρεις και λίγο τα σπάνε, δεν θα λειτουργήσει ποτέ. Πως «όχι βέβαια»;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα δούμε στο μέλλον όταν εφαρμοστεί …

· Για την πρόσφατη απάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών στη Βουλή που αφορά την προμήθεια των λεωφορείων που τυπικά δεν έχουν παραληφθεί
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Συγνώμη γιατί εδώ έχουμε θέμα. Έχετε πει για το διαγωνισμό που έκλεισε και πήραμε λεωφορεία χωρίς να τα παραλάβουμε επίσημα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτό είναι η δεύτερη καταγγελία που έκανα.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ένα λεπτό και τα λεωφορεία που κυκλοφορούν δηλαδή και έχετε πάρει, είναι παράνομης κυκλοφορίας; Γιατί αν δεν τα έχετε παραλάβει και δεν πληρούν τους όρους που έχετε ορίσει για να τα πάρετε, δεν έπρεπε να κυκλοφορούν.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ρωτήστε τον κ. Σταμάτη να μας πει.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εγώ να ρωτήσω; Τον κ. Καμμένο Δημήτρη να ρωτήστε που σας έχει κάνει ερώτηση στη Βουλή.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγώ του απάντησα, εγώ του αποκάλυψα, δεν με ρώτησε γι' αυτό ο κ. Καμμένος, για άλλο ρώτησε.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ξέρω για τι ρώτησε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πάνω από δέκα χρόνια έχει γίνει προμήθεια λεωφορείων, τα οποία δεν έχουν παραλειφθεί.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Και είναι παράνομα αυτά;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αφού δεν έχουν παραληφθεί; Πώς να σας το πω;
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Και γιατί δεν τα έχετε σταματήσει;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θέλετε να μην πηγαίνετε στη δουλειά σας προφανώς.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Τότε με συγχωρείτε, καταγγέλλετε την παρανομία, την οποία υιοθετείτε και κάνετε τη δουλειά.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Το βρήκαμε κ. Χατζή αυτό.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Δεν έχει σημασία. Και το Μνημόνιο βρήκατε και λέγατε ότι θα το καταργήσετε και δεν το κάνατε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βρήκαμε κι άλλα, στη συγκεκριμένη σύμβαση βρήκαμε κι άλλα.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Μην τα λέτε αυτά, κάπου να έχουμε ένα όριο κι εμείς, δηλαδή αντοχής.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βρήκαμε άνοιγμα 8 εκατομμυρίων που ήταν υποχρέωση της εταιρείας για να παραληφθεί …
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Και καλά κάνατε και το καταγγείλατε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Στο τέλος θα μας καταγγείλατε γιατί το καλύψαμε ότι 12 χρόνια και πάνω …
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Ίσα - ίσα μπράβο που το αποκαλύψατε αλλά γιατί τα αφήνετε να κυκλοφορούν, τα παράνομα λεωφορεία και δεν τα αποσύρετε. Ή, γιατί δεν τα παραλαμβάνετε. Ή, γιατί δεν φτιάχνετε μια Επιτροπή;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Έχει ξεκινήσει αυτό και έχουν ξεκινήσει και οι διαδικασίες της ΟΣΥ και για ευθύνες γιατί δεν έχουν παραληφθεί και για να παραληφθούν και να κλείσει αυτή η εκκρεμότητα.

· Για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και την εισιτηριοδιαφυγή.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Κύριε Υπουργέ, η καθυστέρηση το είπε ο Αχιλλέας με ένα τρόπο, στην εφαρμογή του μέτρου για το ηλεκτρονικό εισιτήριο κοστίζει, εγώ διαφωνώ μαζί σας γιατί όσο καθυστερεί τόσο οι τσαμπατζήδες μεγαλώνουν.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν καθυστερεί, συγνώμη.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Είπατε κοστίζει, πως δεν κοστίζει.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Συμβατικά …
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Συμβατικά μπορεί να μην κοστίζει γιατί έχετε ασφάλεια.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έπρεπε να γίνει μέχρι τον Ιούνιο και γίνεται.
Α. ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ: Μπορεί να ακούσει ο κόσμος πότε θα εφαρμοστεί;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τον Ιούνιο θα εφαρμοστεί πλήρως σε όλα τα λεωφορεία και σε όλες τις γραμμές του Μετρό.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Μια ερώτηση μόνο μένει για να κλείσουμε, θα την κάνει ο Αχιλλέας.
Α. ΤΟΠΑΣ: Εσείς εκτιμάτε σε αυτό το θέμα ότι ενδεχομένως να υπάρχουν ευθύνες και από το ΣΥΡΙΖΑ γι' αυτές τις αντικοινωνικές συμπεριφορές; Επειδή παλαιότερα το Κόμμα στο οποίο ανήκετε, στήριξε κινητοποιήσεις όπως για παράδειγμα εκείνες που έγιναν για τα διόδια που δεν πλήρωναν και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός είχε πει όταν ήταν επικεφαλής της αντιπολίτευσης…
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ήταν λάθος οι κινητοποιήσεις για τα διόδια δηλαδή; Είμαστε χαρούμενοι με τα διόδια που υπάρχουν;
Α. ΤΟΠΑΣ: Όχι, αλλά υπήρχε ένα βασικό πρόβλημα. Οι κινητοποιήσεις αυτές παραβίαζαν το νόμο, τότε.

· Για τις ημερομηνίες παράδοσης των τεσσάρων οδικών αξόνων
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Έχει σπάσει το τηλεφωνικό κέντρο πότε θα ολοκληρωθούν οι αυτοκινητόδρομοι, γίνεται ο χαμός. Πέστε το να τελειώνουμε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Οι αυτοκινητόδρομοι παραδίδονται…. Θα παραδίδεται ένας αυτοκινητόδρομος ανά εβδομάδα από τον Πρωθυπουργό.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Πότε; Θα πάει στα Τέμπη ο Πρωθυπουργός;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως θα πάει στα Τέμπη ο Πρωθυπουργός.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Τον Απρίλιο μήνα; Το έχετε προγραμματίσει;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τον Απρίλιο μήνα, βεβαίως.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Να και η είδηση!
Θ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Άλλα ούζα!
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Άλλα ούζα, θα μας μεθύσετε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πριν το Πάσχα και το ίδιο θα γίνει πριν το Πάσχα και στην Κορίνθου – Πατρών επιτέλους.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Και για την Ιονία Οδός ρωτάνε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η Ιονία Οδός θα παραδοθεί αυτό που έχουμε πει, ένα μεγάλο τμήμα και αυτά που έχουμε δηλώσει το χρονικό προγραμματισμό ότι θα παραδοθούν τον Ιούνιο, θα παραδοθούν τον Ιούνιο.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Γρηγόρη, το καταλάβαμε, το ακούσατε κυρίες και κύριοι κράτα το video εσύ, γιατί θα τον ξαναφέρω εγώ τον κ. Σπίρτζη για να δούμε μετά με τα ούζα τι έγινε. Γιατί καλά μεθύσατε τον ήλιο, τώρα πάτε να μεθύσετε και το ΣΥΡΙΖΑ.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να έρθετε στην Πάτρα.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Δεν παραλάβαμε 8 εκατομμύρια ανταλλακτικά και αγοράζουμε μαύρα από λαμόγια. Να, γιατί δεν τα παραλάβαμε, λέει ένας φίλος εδώ που ξέρει.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτό είπα κι εγώ. Στην ίδια σύμβαση με τα λεωφορεία είναι.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Και τι πάει να πει ότι το είπατε; Το είπατε, αλλά δεν το αλλάζετε λέμε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι το αλλάζουμε. Δηλαδή λέτε να το καταγγέλλουμε και να μη το αλλάζουμε;
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εντάξει.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Για όνομα του Θεού!
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Περιμένουμε πότε θα αλλάξει, να έρθετε εδώ να μας τα πείτε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να πούμε για τα νέα έργα γιατί είναι σημαντικό για τον κόσμο και από εκεί θα λύσουμε και το ασφαλιστικό και τα υπόλοιπα κ. Χατζή.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Καλά εντάξει κρατήστε μικρά καλάθι και εδώ θα ξανάρθετε αφού πιείτε τα ούζα …
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτό μας έλεγαν και για τα μεγάλα έργα και τελειώνουμε.
Τ. ΧΑΤΖΗΣ: Εγώ δεν σας έλεγα τίποτε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν πίστευε κανείς ότι «η αναποτελεσματική Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα τα τελειώσει».


*** Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη στο: https://youtu.be/ksT2mJZ-M3Q
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

eana